„Muzyka jest nośnikiem ludzkich emocji i relacji. To język miłości, nienawiści, szczęścia i bólu. Ludzie, którzy potrafią tworzyć muzykę, nazywani są „muzykami”. Istnieją różne rodzaje muzyki – klasyczna, jazz, pop i tak dalej. ” Tak właśnie Wikipedia definiuje muzykę.
Wiele osób może nie mieć pojęcia, co stanowi piosenkę. Mogą postrzegać to jako coś, na czym każdy może tworzyć i zarabiać pieniądze, ale muzyka nie jest taka sama dla wszystkich. To zależy od gatunku, a nawet od konkretnej osoby, która ją napisała. Tak więc osoba może nie być w stanie napisać „I Will” lub „Doo Wop”, ale może napisać piosenkę, która brzmi tak:
Rozwój przemysłu „muzycznego” był niesamowity. Jednak żaden z tych przebojów muzycznych nie dorównuje oryginalnością, jakością i kunsztem tych, które tworzą prawdziwi muzycy.
Wiele z tego wynika z technologii, która została opracowana w ciągu ostatnich stu lat. Istnieje kilka rodzajów technologii, które mogą pomóc w zwiększeniu wydajności produkcji muzycznej.
Rozwój teledysków i popularność piosenek sprawiły, że stało się to dużą częścią naszego życia. W dzisiejszych czasach ludzie chcą słuchać więcej muzyki niż kiedykolwiek wcześniej, czy to za pośrednictwem urządzeń mobilnych, czy ekranu komputera.
Powinniśmy nie tylko dać im przestrzeń do robienia tego, co robią najlepiej, ale także dostarczyć im odpowiednich informacji na temat tytułów utworów i nazwisk wykonawców. Trzy najważniejsze rzeczy w muzycznym przeboju to:
Pisanie słów mówionych to kolejny świetny sposób na uzyskanie wyników w krótkim czasie. Ale można to również osiągnąć za pomocą maszyn lub robotów. Wiele osób uważa, że nie ma sensu używać maszyn w obszarze kreatywnym, ale są to wyjątki, a nie reguła, gdy mówimy o automatyzacji w obszarach kreatywnych, takich jak produkcja audio i wideo, marketing cyfrowy itp.
Artyści dokładają wszelkich starań, aby tworzyć muzykę, aby wydobyć najlepszy dźwięk. Oczekuje się, że ich kreacje będą miały najlepszą jakość dźwięku i doskonałą mieszankę różnych rytmów, beatów i melodii. Celem jest zagranie idealnej kompozycji, aby została uznana za hit.
W tej sekcji pokazano, w jaki sposób sztuczna inteligencja jest wykorzystywana do generowania treści dla różnych rodzajów muzyki.
W przyszłości muzyka zostanie przekształcona w algorytmy. Twórcy AI mogą napisać konkretną piosenkę w mniej niż trzy minuty i przekazać ją algorytmowi, który generuje muzykę.
Problem polega na tym, że aby ten system działał (i tworzył więcej piosenek), potrzeba dużo talentu i doświadczenia w tworzeniu muzyki. Jeśli jesteś dobry w pisaniu tekstów lub komponowaniu piosenek, ale nie jesteś dobry w melodii, to pisanie tekstów jest jak nauka wiązania sznurowadeł, wiedząc tylko, jak wiązać buty nożyczkami.
Niektórzy ludzie mogą odnieść wrażenie, że o popularności piosenki decyduje jej tekst. Ale w rzeczywistości dzieje się tak głównie z powodu teledysku.
Piosenka, która zyskuje ogromne hity na YouTube, niekoniecznie musi mieć dobrą melodię lub świetny tekst. Po prostu wideo jest tak popularne i atrakcyjne niż większość innych filmów, które próbują go naśladować.
Hity muzyczne na youtube
Ponieważ YouTube jest witryną do udostępniania filmów, ma wiele gatunków muzycznych, w tym muzykę klasyczną.
Muzyczny hit powstaje, gdy artysta ma coś, co ludzie chcą usłyszeć i nie mogą przestać tego słuchać. Najpopularniejsze przeboje w Internecie to głównie muzyka klasyczna lub pop.
Muzyka jest bardzo popularnym źródłem rozrywki, z którego każdy może skorzystać. Może być używany do tworzenia stron internetowych, aplikacji i innych treści w ciągu kilku minut. To wywołało ogromne zainteresowanie muzyką i tekstami na świecie. To coś więcej niż tylko wpadające w ucho melodie, stało się czymś, z czym można się utożsamiać, jest wyrazem emocji i uczuć, którymi ludzie chcą się dzielić. To tutaj muzyka wykracza poza media i dotyka wydarzeń (sposobu ich przedstawiania).
Od 2012 roku na youtube pojawiło się mnóstwo teledysków. Ale jednocześnie jest kilka bardzo kreatywnych filmów, które przekroczyły granicę 10 milionów. To dobry moment, aby zacząć myśleć o marketingu treści, który polega w zasadzie na zachęcaniu większej liczby osób do oglądania Twoich filmów i udostępniania ich swoim kręgom.